Søvn

By Kirkerotta - 05:23

Søvn er virkelig undervurdert, og jeg har sovet utrolig godt i det siste.
Selv om jeg ikke har økonomien helt i orden, så har jeg såpass kontroll at jeg kan sove om natta.

I de dårlige periodene, kunne jeg sovne lett, men våkne i 3-4 tiden og bli liggende våken og tenke på hvordan regningene skulle bli betalt. Skikkelig angst.
Dette gjør jeg ikke lengre. Våkner på natta nå også, men jeg blir ikke liggende å tenke, sovner som regel raskt igjen.

Dårlig økonomi er ikke bra for verken kropp eller sjel.

Jeg skal innrømme at jeg fremdeles er veldig sliten, nesten konstant, selv om jeg får nok søvn.
Legene har ikke funnet ut noe så langt. Men har forhøyet CRP og senkning, så tyder på at det er noe i kroppen som ikke er helt som det skal.
Tannlegen mente betennelsen rundt visdomstanna, hadde "spist" av beinet, så det kan jo være at det vil hjelpe på helsa å få trukket begge visdomstennene.
Krysser fingrene for at jeg kommer til å få mer energi når tennene er ute.

Følg meg gjerne på instagram også hvis du har lyst å se mer fra hverdagen min!

Ha en fantastisk helg!


  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer