Da forsvinner TV'en

By Kirkerotta - 22:55

Da har jeg endelig sendt beskjed til Get og NRK om at vi ikke har økonomi til å beholde TV'en.
Så da blir vi TV løs her snart.

Men forhåpentligvis blir det verdt å slippe å betale 500 kr hver mnd. til Get og 2680 kr i året til NRK.

Har jo internett, og der finner vi jo nesten alt vi trenger! Og tenk hvor mye tid jeg får til å gjøre andre ting! Kanskje jeg endelig får tid til å lese en bok?!
Det er jo faktisk gratis å leie bøker på biblioteket!

  • Share:

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Hei hei :)

    Jeg håper du har sovet godt i natt, jeg har en følelse av at du tenker mye på penger og at fortvilelsen er stor. Ta deg tid å ring litt rundt, jeg har fått mye råd og veiledning av namsmann pr telefon, disse kan kreditorer. Jeg har også ringt 800 GJELD som er NAV, de har tipset om forskjellige sider og sendt meg papirer pr mail som jeg brukte da jeg forhandlet.

    Ikke bit over for mye, husk at du skal leve også - livskvalitet har mye å si. Jeg forstår at det er vanskelig å tenke sånn nå, jeg vet det - men det kommer lysere tider. Du må bare få oversikten og når du får den så føler du også at du får tilbake litt av kontrollen.

    Du kan forhandle med kreditorer om å sette lavere nedbetaling enn du har for at alle skal få. Men vær realistisk og se langt fremover.

    Bare spør om det er noe, jeg hjelper deg om jeg kan :)

    SvarSlett