Tvil

By Kirkerotta - 22:07

Jeg har en vond klump i magen nå, begynner å tvile på planene mine. Vil jeg ha mulighet til å lykkes?!

Selv om jeg har greid å slukke namsmannen brannene, så har jeg noen andre regninger som ikke er betalt. 
Føles som det er en evig kamp for å prøve å få hode over vannet. 

Utgiftene mine er høyere enn inntektene mine, og kutt i matbudsjettet og andre sparetiltak er kanskje ikke nok.

Det er mulig jeg må forhandle litt på betalingsavtalene jeg har, kanskje jeg kan få et mindre beløp å betale per mnd. 

Tror jeg logger på og avbestille kanalpakker og tv i dag. Det vil spare meg noen hundrelapper i mnd. 

Har også vurdert å ta ungen ut av barnehagen, men det er noe jeg virkelig ikke har lyst å gjøre. Tror jeg må se det litt an fremover. 

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer