Hvordan skaffe penger raskt...

By Kirkerotta - 14:06

Sist mnd. var en av de verste, økonomisk sett, på lenge.

En haug med regninger som ikke hadde blitt betalt, flere kredittkort som var overtrukket, og ingen penger til mat. Og fremdeles et par uker til neste lønn.
En grusom følelse, med to barn som trenger bleier og mat. Man føler rett og slett vemmelse. 
Det er for flaut å be noen om hjelp så vi måtte prøve å skaffe mat på andre måter. 
Vi pantet flasker, vi lette i alle lommer, og vi solgte unna en del ting vi ikke lengre trengte. 
Og sånn reddet vi oss, og skaffet mat på bordet. 

Noe solgte jeg på finn.no, men siden det koster penger prøvde jeg å få solgt en del på Facebook også. Det er gratis og det er flere grupper her i området som jeg bor, der man selge, gi bort og bytte ting. Veldig kjekt! 

De fleste har mye stående som de kan kvitte seg med. 
Jeg skal selge unna enda mer for å dekke inn gjeld! 
Alle monner drar, og mange bekker små blir stor å!

Det dummeste man gjør når man er blakk er å skaffe et nytt kredittkort! Det har jeg smertelig erfart! Det er det herved slutt på, nå skal pengeproblemene løses på andre måter som ikke setter oss i en enda verre situasjon enn vi allerede er i.










  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer