Første steg: organisering og oversikt

By Kirkerotta - 07:22

For å få full oversikt må jeg bli flinkere til å organisere regninger og sist men ikke minst åpne posten.

Dette er de små tingene jeg har gjort så langt:


  1. Si nei takk til reklame, på den måten blir postkassen mindre full og mindre skremmende.
  2. Hente posten og åpne regningene daglig. Dette må jeg greie
  3. Organisere regningene. Har nå ryddet og satt frem en kasse der jeg kan organisere regninger. En åpning for nye og ubetalte regninger, en for betalte regninger og et rom til kvitteringer. Skal starte med oppbevaring av kvitteringer fra 1. oktober.
Små steg må man ta for å få orden på livet sitt igjen. Men alle disse små stegene håper jeg vil hjelpe meg å få ting på plass og gjøre at jeg fremover får mer kontroll! 


  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer