Ser litt mørkt ut...

By Kirkerotta - 06:21

Hadde en bunke med regninger som jeg henger etter med betaling på som jeg gikk igjenn nå.
La alle sammen inn i Excel og fant ut hvor mye jeg skylder.

Hjelpes... det var nesten 20 000 kr det!

3 kredittkort som jeg ikke har betalt min. beløpet på en stund. Disse må jeg prøve å få en betalingsavtale på i morgen.
1 strømregning som jeg skulle betalt sist mnd. og har fått purring på.
1 NRK lisens (Damn! Hater denne lisensen altså, godt jeg skal kvitte meg med tven nå)
Flere regninger fra Fjellinjen. (Bompenger) De har en tilleggavgift på 450 kr hvis man betaler for sendt. Så disse regningene har jo blitt fordoblet.

Lurer på om det er mulig å få til et kontantoppgjør med Fjellinjen, der jeg kanskje kan slippe å betale alle tilleggsavgiftene. Det er disse som ruinerer meg. Helt tragisk at de kan ta en sånn avgift på 450 kr. (Ser ut som de kanskje har satt denne ned til 300 kr nå.)

Så de neste mnd. skal jeg bruke på å betale ned disse regningene. Buffer og snøballen må vente litt til jeg greier å komme meg ajour.
Men jeg får holde motet selv om jeg bare vil komme i gang med å betale ned kredittkortene mine!


  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer