Betalingsanmerkning eller ikke betalingsanmerkning - thats the question.

By Kirkerotta - 13:29

Fikk brev fra Experian i dag med beskjed om at Gothia hadde tatt en kredittsjekk av meg. (Hvorfor vet jeg ikke...Men har en sak gående hos dem)

Jeg trålte brevet kjapt, og fant ikke betalingsanmerkningene mine. Jeg trodde jeg hadde to nå! Men der står det ingen!

Ble veldig overrasket, det er nesten for godt til å være sant! Men selvsagt syns jeg det er litt deilig også, for selv om jeg ikke skal ha mer kreditt, så kan det være vi skal flytte, og ønsker å leie igjen. Og firmaer som f.eks Utleiemegleren som vi leier av i dag foretår kredittsjekk.
Hvis jeg også skal leie lokaler til firmaet mitt, så regner jeg med at det tas en kredittsjekk.

Så spørsmålet er da, kan man stole på at det som står på kredittsjekk arken er riktig? Eller kan det ligge mer bak som man ikke ser?

  • Share:

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Hei
    Leser bloggen din fast. Kjenner meg igjen i mye du skriver om og setter pris på at du oppdaterer så ofte. Holder også på med å betaler ned på forbruksgjeld og sliter med å få "endene" til å møtes. Er ikke så flink å kommentere, men ville bare du skulle vite at bloggen blir lest :-) Stå på :-)

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig å vite at det er noen som leser innleggene mine!
    Ja, forbruksgjeld er noe hersk, jeg angrer veldig på valgene jeg har tatt de siste årene. Men gjort er gjort og spist er spist, og nå må man bare brette opp armene og få betalt ned så fort som fy! Lykke til med betalingen! En dag er vi gjeldsfri!

    SvarSlett