Sakte men sikkert....

By Kirkerotta - 05:57

Jeg sparer sakte men sikkert opp penger til å få betalt saken jeg har hos Namsmannen. Er halvveis nå.
Har måtte ta litt penger fra sparingen til å dekke inn andre småting i budsjettet, men jeg regner med at jeg kanskje når målet mitt i løpet av uka.

Da har jeg plutselig 8000 kr mindre i gjeld! Fremgang.

Når jeg har betalt tilbake Namsmannen så skal jeg fortsette med å komme meg helt ajour. Har et par regninger jeg henger etter på.

Men når jeg er ajour blir fokus å bli kvitt den andre betalingsanmerkningen. Så da skal jeg betale inn så mye jeg kan på det lånet. (10 000 kr totalt)
Kommer nok til å gå forholdsvis raskt tror jeg.

Fant ut at jeg antakeligvis blir kredittsjekka hvis jeg skal leie lokaler til firmaet mitt, så da kan det være greit å bli kvitt alt så fort som mulig.
Har tenkt litt på å gi beskjed at jeg ønsker en frivillig betalingsanmerkning sånn at jeg ikke får lån, små mulig jeg setter den etter at jeg har betalt ned de ufrivillige betalingsanmerkningene jeg nå har.

Fikk brev fra forliksrådet at den saken var trukket, men tror betalingsanmerkningen dessverre blir stående, siden det er en betalingsavtale som er brutt.

Så per i dag har jeg altså to betalingsanmerkninger. Totalt 18 000 kr som det er snakk om.

Dette skal ordne seg!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer