Tanker rundt fremtiden...

By Kirkerotta - 04:54

Jeg har mange drømmer og ønsker for fremtiden. Nå som jeg ser litt lys i tunnelen tenkte jeg å reflektere litt rundt fremtiden rett og slett.

Forsørge familien
I første omgang ønsker jeg å ta vare på familien min, ha nok mat på bordet og også fortsette å betale ned på gjeld.

Egen bolig
Vi leier i dag en leilighet (betaler nesten 12 000 kr i mnd! Penger rett ut av vindet eller i dass om du vil). Så vår store drøm er å få orden på økonomien og kunne kjøpe oss noe eget.
Har ingen kausjonister, har ikke noe sparepenger, så det blir så spare opp egenkapital og evt. få et topplån hos Husbanken til egenkapitalen.
Vi er villig til å flytte på oss for å få egen bolig, så mulig vi flytter lengre ut på landet etterhvert.

Være min egen sjef
Jeg drømmer om å kunne satse på firmaet mitt og drive med det på fulltid. Per i dag er dette ikke mulig, og det begrenser seg jo også hvor mye man får jobbet med firmaet når man har en annen fulltidsjobb.
Men kanskje når gjelda minker at det blir rom for å kunne satse?
En stor drøm, som ligger laaaaangt der fremme å venter på meg!

Reise
Jeg ønsker å ha mulighet til å reise igjen. Har reist mye tidligere, og ønsker at barna mine også skal få oppleve verden. Dessuten er mannen min fra utlandet, og det hadde vært deilig å kunne reise dit når vi har lyst og ikke minst for å besøke familien vår.
Jeg ønsker frihet til å kunne ta meg en ferie i året, minst.


Har ellers mange andre ønsker, som går på kjøp av bl.a større bil, utstyr til firmaet mitt. Men dette er ting jeg prøver å ikke fokuserer på akkurat nå.

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer