Bokklubber er noe irriterende greier

By Kirkerotta - 05:32

For et år siden fikk jeg selvsagt et tilbud jeg ikke kunne la gå fra meg. Medlemskap i en bokklubb og et gavekort på 1000 kr som jeg kunne bruke å handle bøker og ting og tang for.
Sånne tilbud er farlig fristende! Så mye fint HEEEELT gratis!

Jeg har vært kjempe flink å avbestille bøkene, men har ved en anledning glemt det og ved en annen anledning fikk jeg aldri noe beskjed om ny hovedbok og den ble derfor ikke avbestilt.
Alle bøkene har selvsagt gått i retur! Og jeg har måtte betale den helsikkes dyre portoen! Argh!

Men nå er jeg fri! Jeg kunne endelig, kostnadsfritt melde meg ut av bokklubben!

Ingen flere hovedbøker som må avbestilles, og ingen flere overraskelses bøker i postkassen og irriterende returporto!

Jeg skal ikke melde meg inn i en bokklubb igjen!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer