Brev fra forliksrådet

By Kirkerotta - 16:05

I dag dumpet det et brev fra forliksrådet i posten: "Forkynning om forliksklage med pålegg om tilsvar".
Det er Lindorff som har sendt klagen på vegne av DNB, og det står: "Klagemotpart dømmest til innen 14 dager å betale DNB BANK ASA NOK 10662,03 osv. "  (+ renter og salærer)

Dette er den saken jeg snakket om der det var feil i Skandiabanken og en regning ikke hadde blitt betalt i september, fordi jeg nok har blitt kastet ut av nettbanken akkurat når jeg hadde lagt inn regningen til forfall.
Jeg ringte jo Lindorff så fort jeg oppdaget dette, og fikk ordnet ny betalingsavtale. Trodde jo denne saken var i orden. Fikk brev om at jeg hadde fått betalingsanmerkning i saken sist uke, og da ringte jeg nok en gang Lindorff og de sa at de hadde mottatt betaling fra meg så betalingsplanen var i orden, men at jeg hadde fått anmerkning siden jeg hadde brutt den forrige betalingsavtalen.
Og nå får jeg brev fra forliksrådet, så de har tydeligvis ikke sendt beskjed.

Så da blir det å ringe Lindorff så fort de åpner.

Håper bare er alt i orden, ikke så lett å komme opp med over 10 000 kr på to uker akkurat.

Oppdraget i dag gikk forresten strålende. Jeg viste kunden noen nye litt dyrere produkter, og det hørtes ut som kunden var svært interessert i disse. Så da krysser jeg fingrene for et bra salg.

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer