Budsjett-sprekk

By Kirkerotta - 13:29

Matbudsjettet denne uka har sprukket litt.
Solgte en liten ting i dag, og fikk 150 kr for den. Skulle jo legge pengene i konvolutten for neste uke, men endte med å dra på butikken for å kjøpe litt grønnsaker til tacoen og litt snop.
Men jeg prøver å trøste meg med at mannens røyk har spist av budsjettet vårt, så sånn sett så har jeg egentlig ikke sprukket så veldig!

Føler likevel jeg har kontroll, gikk ikke banans på butikken akkurat. Og deilig å kose seg litt.

Vi er jo stort sett veldig flink da!
Sparer mye på å kjøpe mye First Price produkter, der kan man spare mye penger! Syns mange av produktene smaker godt også!

Cornflakes for eksempel. Kellogs Cornflakes koster rundt 57 kr per kg, mens First Price koster rundt 10 kr per kg.
Smaker helt likt også etter min mening!

Tror jeg må lage en egen bloggpost om hvilke First Price produkter jeg virkelig liker og kjøper ofte. Er selvsagt noen produkter jeg styrer unna som jeg ikke syns smaker noe særlig, men overraskende mye bra!



  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer