Småpanikk

By Kirkerotta - 00:46

Det er bare mandag, og det er noen dager enda til lønna kommer på konto på fredag.

Kjenner panikken sprer seg. Det begynner å bli tomt for morsmelkerstatning... 40 kroner, som vi ikke har.

Jeg prøver fortvilet å selge ting på nettet, men foreløpig ikke noe napp. Planen var jo at freelance oppdragene på fredag skulle dekke hele uka og neste med mat. Men siden det måtte avlyses pga sykdom gikk jo den planen i vasken.
Jeg har også vært syk, fikk endelig i meg litt mat i dag, har ikke spist siden lørdag. Har spart litt penger på det. Eneste positive med å være sengeliggende.

Det er en fortvilende situasjon, jeg bryr meg ikke om mat til meg selv, men ungene mine skal ha mat på bordet. Jeg håper at noe dukker opp.
Har noen flasker jeg kan pante, får håpe det er nok til mat til babyen. Har jo brød og pålegg, og noe mat i fryseren som vi voksne kan spise.

Håper budsjettering og planlegging kan føre til mer kontroll, at vi ikke havner i slike fortvilede situasjoner igjen.
Håper på en ny start, og en mer positiv fremtid....


  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer