Rentejungelen....

By Kirkerotta - 12:25

Begynner å få ganske god kontroll, men en ting jeg ikke har helt kontroll på er hvor mye jeg EGENTLIG betaler ned på lånene mine.

Denne mnd. har jeg betalt 16 000 kr i kreditter/lån og nedbetalingsplaner. Men jeg har egentlig ikke peiling på hvor mye som er renter og hvor mye som er betaling på lånene.
Tok en rask gjennomgang, for jeg vet jo rentene på en del av sakene, og resterende satte jeg 20% renter på for å ha et tall. (Jada, jeg vet at jeg må skaffe meg FULL oversikt...)

Kom frem til at jeg har betalt litt over 5000 kr ned på lånene, og studielånet fant jeg ut at jeg betalte litt over 3000 kr på.
Så med andre ord MYE renter!

Hvordan skal jeg greie å få en full oversikt egentlig? Føler at mine mattekunnskaper kommer litt til kort når det kommer til å regne ut disse rentene.
Kan jo vanlig renteregning, men føler at det blir alt for avansert så fort det er snakk om renter.

Har jo prøvd å lage meg en ticker på høyre side som viser hvor mye gjeld jeg har nedbetalt, men føler at den er ganske unøyaktig.

Noen som har noen gode tips?

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer