Godt å ha gode venner

By Kirkerotta - 06:52

Som jeg sa i går skulle jeg treffe ei venninne i dag.
Sendte henne sms i dag at jeg dessverre ikke kunne bli med ut på lunch, fordi jeg rett og slett kun hadde 13 kr på konto og ikke fikk lønn før fredag.


Hun sa hun skulle spandere på meg, men jeg sa at jeg kunne spise hjemme og heller ta et glass vann sammen med henne. 
Men hun er jo så snill så snill, så hun kjøpte både brus og en liten burger til meg på Burger King, føltes så utrolig feil å spise ute, men jeg vet at hun bare vil meg godt. 
Koselig å skravle og jeg letta litt på sløret ang. mine gjeldsproblemer, hun vet ikke hvor ille det er, men jeg fortalte at jeg måtte pante flasker for å skaffe morsmelkerstatning. Regner med at hun skjønner at det faktisk er så ille som jeg gir inntrykk av, sa også at vi hadde mye gjeld og kreditt. 

Jeg har ikke mange venner, men det er godt å vite at jeg har en god en som aldri svikter meg. 

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer