Overraskelsespenger !!!

By Kirkerotta - 22:41

Ingenting er så deilig som å våkne opp, sjekke telefonen for å se hva klokka er, og se at det har tikket inn SMS fra Skandiabanken med beskjed om at nye penger er på konto.

Hadde helt glemt at disse pengene skulle komme, så ble kjempe glad for å se at de endelig var her. Det første jeg gjorde var å grave i regningsbunken, og legge flere regninger til forfall.
Og etter på registrere dem i YNAB! For en deilig følelse!

Nå ligger det bare noen få regninger igjen i bunken min! Love it!

Det går fremover, deilig å få vekk purringer! Og ikke minst deilig å betale småregninger før forfallsdato. Tenk hvor mange tusen jeg har sløst bort i gebyrer fordi jeg har betalt småregninger for sent.
Hadde bl.a en regning i dag, som egentlig var på 300 kr, som nå var på over 600 kr bare fordi den ikke ble betalt i tide.

Fremover skal jeg gjøre alt jeg kan for å få betalt alt til riktig tid!

Tilbake til YNAB, så stemte beløpet som sto på konto i går kveld. Men i dag får jeg ikke beløpet til å stemme. Virker som det er 500 kr for mye, og jeg kan ikke se at jeg har glemt å legge inn noe heller.
Ja, ja, får bruke dagen til å løse dette mysteriet!

Er du ute etter et godt program for budsjettering så sjekk ut http://www.youneedabudget.com/
Fantastisk program, og veldig morsomt å få stålkontroll!


  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer