Freddan'

By Kirkerotta - 14:31

Snart er det fredag og shopping igjen! Ukas høydepunkt!
Og best av alt, pengene står så vakkert å venter på meg på kontoen min! Skal selvsagt ta de ut i kontanter i morgen, og legge de i konvolutten.
Så skal kjøleskapet fylles med godsaker!

Jeg føler en ro i kroppen. En ro jeg ikke har kjent på veldig lenge. Har fremdeles ikke dekket alle regninger, men jeg har en plan.
De viktigste regningene er betalt, og det er bare "småtteri" som står igjen. Småtteri i forhold til det kaoset som har vært.

Satt å gjennomgikk kontoen min i går, og kunne ikke se at husleien var betalt. Begynte å kaldsvette, og ble kjempe stressa. Men det viste seg at den selvsagt var betalt sist uke, men sto på side 2 av kontoutskriften min og derfor så jeg ikke den med en gang.
Var jo sikker på at det var det første jeg hadde betalt, men skvatt litt likevel. Føler liksom jeg har greid å betale så mange regninger denne mnd. og tenkte med en gang om jeg hadde feilberegnet og faktisk ikke betalt husleien og brukt de pengene på regninger i stede!
Så alt stresset er ikke helt borte....

Jeg skal se om jeg kan skrive litt mer konkrete mål om hvordan jeg har tenkt å få høyere inntekt. En hyggelig bloggleser etterlyste dette, og det skal jeg jobbe med de neste dagene.
Har jo mange planer, og ønsker, men jeg har ikke satt meg et konkret mål.
Og mål må man selvsagt ha!

Skal innrømme at jeg har sløst bort 50 kr i dag. Tok det fra matbudsjettet.
Var høstutstilling i barnehagen, så kjøpte litt suppe, saft og vakker kunst! (Laget av verdens søteste unge) Pengene går til en god sak, så da får jeg håpe at det kan gi meg litt god karma fremover!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer