Ting går ikke alltid helt som planlagt

By Kirkerotta - 23:32

I natt begynte selvsagt en av ungene å kaste opp! Jippi! Omgangssyke var akkurat det vi trengte nå, og i tillegg kommer vi til å miste penger på det.
Som sagt skulle jeg at et par jobboppdrag i dag, men nå må de avlyses.
Ikke noe annet å si en at det er kjempe kjedelig!
Mulig jeg kan gjøre det ene oppdraget neste uke. Hadde gledet meg til å få penger som skulle gå til mat.

Heldigvis har vi jo mat i fryseren og mulighet for å bake brød, så vi greier oss sikkert uten å handle frem til neste fredag.
Veldig glad for at jeg har hamstret litt mat på Coop Obs! i det siste. Er så kjekt å fylle opp når de har tilbud på nakkekoteletter, kjøttdeig, egg og ost. Og penger sparer man også!
Vi har blitt veldig flink til å kun kjøpe tilbudsvarene og ikke handle andre ting der. Pleide som regel å dra innom for å kjøpe noe billig og så var det jo så mye annet kjekt man ville kjøpe og så ble det dyrt.
Er så lett å bli "side-tracked" der inne siden de har både litt klær, elektrisk, kjøkkenting og leker.

Alltid veldig spennende å sjekke tilbudsavisen hver søndag for å se hva uka vil bringe! Sjekker alltid Coop sine tilbudsaviser og Europris.
Det hender jeg finner noen gode tilbud på shampoo osv. på Europris.

Ha en tipp topp dag!

PS: Har en del ting uten for salg, så kanskje det kommer penger i kassen i helga likevel!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer