Penger!!!

By Kirkerotta - 07:35

Da kom pengene til mannen så da gleder jeg meg til å betale regninger i morgen, og ikke minst oppdatere alle budsjettpostene i YNAB.
Per nå ser det ut som jeg går kommer til ha -228 kr i budsjettet, men jeg får jo inn barnetrygd og penger fra et par oppdrag som kommer til å dekke opp dette.

Dette bildet stemmer ikke helt, har fremdeles noen purringer liggende som jeg må ta meg av. Men dette tar jeg meg av så fort jeg får resten av pengene jeg venter inn frem mot neste lønn.
Alle faste utgifter som leie, strøm, barnehage,
Ser ut som dette blir en bra mnd. der vi har ganske god kontroll. Kanskje jeg til og med greier å sette av litt penger på emergenecy kontoen min?

Denne følelsen av kontroll er utrolig deilig.

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer