Rolige dager

By Kirkerotta - 10:45

Det er rolige dager nå i påvente av penger som skal komme inn.
Venter fremdeles på et oppdrag som jeg ikke har fått betalt for, mannen venter penger inn og så kommer barnetrygden i slutten av mnd.

Jeg har også tre nye oppdrag fremover, og det blir nok bra. Disse pengene er ikke regnet inn i budsjettet, så blir en ekstra bonus som skal brukes til å komme ajour med regninger og nedbetaling av gjeld.

Skulle så gjerne tatt firmaet mitt et steg videre, jeg tror jeg kunne fått enda flere oppdrag og mer penger inn. Men det vil også kreve en ekstra utgiftspost.
Skulle ønske økonomien var på gli, da ville jeg ikke vært i tvil. Nå har jeg så lyst, så lys, men blir holdt igjen av økonomien min.
I dette tilfellet styrer den meg.

Har bakt masse brød og rundstykker i dag, så da har vi mat ut uka. Veldig kjekt! Men også veldig farlig, nystekt brød er så utrolig godt og fristende.
Hjelper ikke akkurat på vekta.

Postkassen er tom og fin.
Kredinor ringte meg i dag, men jeg tok som vanlig ikke telefonen siden jeg ikke kjente nummeret. Vet ikke hva de ville meg. Vil helst ikke tenke på det..... Regner med at de ringer i morgen.

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer