Sløsing av penger....

By Kirkerotta - 01:05

I går var jeg på oppdrag i Oslo sentrum, og følte jeg sløste masse penger.

Første trengte jeg parkering, det ble nesten 80 kr, fant selvsagt den billigste parkeringen jeg visste om, for parkeringshus koster en formue.
Så trengte jeg noe småtteri til selve oppdraget, det kom på nesten 70 kr. Og så glemte jeg å spise før jeg dro ut av huset så da ble det en bolle og en brus på en kiosk til 49 kr.

200 kr som jeg brukte bare på en liten tur ned til byen. Selvsagt tjente jeg dette inn igjen, siden jeg var på jobb, men sure penger likevel nå som jeg har blitt gnien!

Utrolig hvor fort pengene går når man skal bare, og skal bare....

  • Share:

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Ja, pengene flyr fort!
    Men nå er forskjellen at du er klar over det, og det har veldig mye å si. Husker godt når jeg fikk opp øynene selv, og etter det har det blitt veeeeldig annerledes!
    Stå på videre!

    SvarSlett
  2. Vannflaske og matpakke!

    Stå på!

    SvarSlett