Enda en betalingsanmerkning

By Kirkerotta - 07:46

Jada, enda et "syte"-innlegg fra meg. ;o) Men det må da være lov å syte litt også, alt er jo ikke rosenrødt vel?

Dumpet ned enda et brev i posten i dag, med beskjed om at jeg hadde fått ny betalingsanmerkning. Ble stressa med en gang, for jeg var sikker på at jeg hadde betalt betalingsavtalen til Lindorff denne mnd. Men så kom jeg på at sist jeg fikk lønn, så hadde Skandiabanken problemer. Så hver gang jeg logget på ble jeg kastet ut. Etterhvert kom jeg på, men ble kastet ut helt plutselig igjen. (Tror jeg fortalte om det for en mnd. siden, men tar en liten repeat)

Så det som nok hadde skjedd i september var at akkurat når jeg holdt på å legge inn denne regningen, og trykket BETAL (eller hva det nå står på disse knappene) ja da ble jeg kastet ut, og regningen ble aldri betalt.

Jeg fikk jo ny avtale med Lindorff, men nå blir denne betalingsanmerkningen stående til hele beløpet er betalt.

En liten ripe i lakken, men jeg skal jo ikke ha noen nye lån så er ikke farlig. Tar det hele med knusende ro, bare veldig irriterende siden jeg har vært så flink å prioritere og betale disse avtalene jeg har inngått.


  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer