Livet surrer avsted

By Kirkerotta - 13:00

Jeg ringte Lindorff i dag, siden jeg fikk det brevet fra forliksrådet i helga.
De sa at alt var i orden med nedbetalingsavtalen min, og at jeg bare kunne glemme brevet fra forliksrådet.
Tror likevel jeg tar en telefon og dobbeltsjekker at saken er trukket, sånn at jeg ikke får noe mer trøbbel fra forliksrådets side.

Har i dag testet ut potet og purresuppa som jeg fikk tips om fra en leser!
Den var kjempe enkel å lage, og den smakte veldig godt. Dessuten mettet den også! Mannen som er ganske kresen, likte den. (Han liker tunge middager, helst med mye kjøtt....)

Har gått litt ekstra penger i dag, vi var tom for kaffe, og jeg hadde glemt å kjøpe fløte og creme fraiche. Jeg greier meg fint uten kaffe, men mannen har blitt ganske avhengig av disse kaffekoppene dessverre.
Men jeg flytter bare litt på konvoluttpengene, sånn at matbudsjettet går opp.

Hadde et vellykket oppdrag i helga som var. Og har også tre nye oppdrag denne uka. Så her kommer pengene til å strømme inn. (Og ingenting er vel bedre enn penger, sånn at man kan få betalt flere regninger?)

Ellers lite å melde fra denne kanten.... dagene går sin gang, og jeg gleder meg bare til å få inn penger og betale flere regninger.

  • Share:

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Prøv også denne gulrotsuppa: http://vegetarmat.org/oppskrift/gulrotsuppe-med-ingefaer-og-appelsin/

    Også utrolig mettende.

    SvarSlett