Kjenner fremdeles angsten...

By Kirkerotta - 08:25

Det har jo føltes ganske godt å hente posten i det siste, men i dag kjente jeg at angsten og skrekken snek seg tilbake.
Tror det er fordi jeg er lei av gamle spøkelser som dukker opp, og livredd for at det skal komme enda en overraskelse som jeg har "glemt".

Men jeg tok da motet til meg og hentet posten, og jeg åpnet den med en gang.

Heldigvis bare et mindre "spøkelse", og den saken hadde jeg allerede sendt epost/purring på i dag, så hadde egentlig kontroll.
Kom også et lite brev fra kemneren, de ville ha 75 kr i renter fra meg. Irriterende at de bruker tid og penger på å purre så lite beløp når hovedsaken er oppgjort. Men sånne små beløp er velkommen, mye bedre med sånne under hundre enn regninger på flere tusen!

Jeg er medlem i en bokklubb, og selvfølgelig kom det en bok i dag som ikke var avbestilt. Fant ikke en eneste epost fra bokklubben på den datoen som bokklubben sier de har sendt epost til meg på. Jeg er veldig flink å avbestille disse bøkene, så ble rett og slett sur når den dukka opp.
Joda, det er gratis å returnere, men man må jo likevel betale svindyr porto for å returnere!
Nå har jeg helgardert meg ved å motta både SMS og epost og håper at jeg da ikke går glipp av noe epost. Sure penger!
Skal melde meg ut av klubben så fort det er mulig, dvs. jeg kan melde meg ut om 1 mnd. for da har jeg vært medlem 1 år.

Har ellers vært en sløv dag. Mangler energi og er trøtt.
Fikk bakt noen brød i dag tidlig, men faren med det er jo at nystekt brød er det beste jeg vet og jeg har overspist. Ikke særlig økonomisk verken for lommeboka eller for kroppen min.
Men føles godt å lage brød selv, tror jeg sparer noen kroner. Baker de ganske enkle og har en del linfrø og solsikkefrø jeg må få brukt opp som egentlig er gått ut på dato.

Nei, nå må jeg gå å være litt sammen med familien min.


  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer